Tento web používá pouze cookies potřebné pro hladký běh stránek. Více informací.
495 800 665
Nejčastější dotazy pro předplacenou platební kartu
Nejčastější dotazy pro předplacenou platební kartu
Vážení klienti,

Rádi bychom Vás informovali, že k 30/11/2024 došlo k ukončení platební funkce předplacených karet na základě výpovědi Smlouvy o vydání elektronických peněz. Po této lhůtě není možné karty používat k platbám u obchodníků, na internetu či k výběrům z bankomatů.
 
Touto změnou není dotčena možnost používat karty či nálepky jako identifikátor časového kupónu v městské hromadné dopravě či klíče pro vstup do budov a dalších služeb, které využíváte.
 
Pokud máte na předplacené kartě či nálepce finanční zůstatek, nezapomeňte požádat o jeho vybití prostřednictvím privátní části portálu www.kartabezuctu.cz.
Upozorňujeme, že portál www.kartabezuctu.cz bude k dispozici do 31/3/2025 a to nejen pro účely vybití zůstatku, stažení výpisů transakcí, ale i případné podání reklamace. Po tomto termínu bude portál ukončen.
 
S požadavkem na vybití zůstatku či reklamace transakce se můžete následně obrátit na telefonní linku 495 800 665.


Obecné informace o předplacené kartě/nálepce


Jak provést plnou identifikaci na České poště?
Pro provedení plné identifikace je třeba mít u sebe občanský průkaz (případně jiný doklad totožnosti) a předplacenou platební kartu/nálepku, ke které požadujete plnou identifikaci držitele provést. Na přepážce žádejte tiskopis 635 Registrace osobních údajů. Úspěšné nastavení plné identifikace vám potvrdíme prostřednictvím SMS.

Jak funguje přihlášení do portálu?
  1. Do portálu www.kartabezuctu.csob.cz zadáte své přihlašovací údaje: číslo karty nebo e-mail a heslo
  2. Na mobil vám přijde ověřovací SMS klíč, přepište ho do portálu
  3. Hotovo, jste přihlášeni
Tip: Identifikační číslo karty (VS) najdete na její zadní straně, 10-ti místné číslo je uvedeno nad čárovým kódem. Standardně by mělo začínat číslicí 8.
Tip: Identifikační číslo nálepky (VS) najdete na její přední straně, 10-ti místné číslo je uvedeno pod platností nálepky. Použijte číslo až od hodnoty 8 (např. u čísla „13318001234567“ použijete tvar „8001234567“).
Tip: Pro úspěšné přihlášení je třeba zadat správnou kombinaci přihlašovacích údajů (číslo karty nebo vámi zadaný e-mail (pokud došlo k potvrzení prolinku) a heslo, které jsme vám zaslali po registraci karty/nálepky na mobilní telefon).

Co mám udělat, abych se mohl/a přihlašovat e-mailem místo Identifikačního čísla karty?
  • Po aktivaci karty vám zašleme e-mail s nabídkou pro přihlašování e-mailovou adresou. Stačí, když v zaslaném e-mailu potvrdíte požadavek kliknutím na příslušný odkaz.
  • Pokud jste odkaz nepotvrdil nebo se vám ztratil, můžete si ho opětovně vygenerovat změnou profilového e-mailu v privátní sekci portálu.

Můžu se na dvě různé předplacené karty přihlašovat jedním e-mailem?
V rámci jednoho e-mailu je možné mít pouze jeden profil a k němu více karet. Každá karta používá pro přihlášení unikátní e-mail nebo Identifikační číslo karty. Společný e-mail můžete použít, pokud jste aktivoval/a více karet současně se stejnými údaji nebo máte karty navázané do jednoho profilu (s hlavní kartou a dalšími přiřazenými kartami).
Pokud jsou karty aktivovány odděleně, nemůžou mít pro přihlášení stejný e-mail.

Zapomněl/a jsem heslo pro přihlášení do portálu
V případě, že jste zapomněl heslo pro přihlášení do portálu, je třeba kliknout při přihlášení na Zapomenuté heslo, kde se zobrazí pole na vyplnění Identifikačního čísla karty a e-mailu k předplacené kartě. Po takto správně vyplněných údajích odejde na registrovaný e-mail nově vygenerované heslo. Po přijetí e-mailu s tímto jednorázovým heslem je potřeba se co nejdříve do portálu přihlásit a heslo změnit.

Nemůžete se přihlásit do privátní sekce portálu?
Je možné, že používáte údaje z karty, která je již více jak 13 měsíců deaktivovaná (ukončená platnost, provedena trvalá blokace). Pokud máte v rámci přístupu aktivní jinou předplacenou kartu, použijte pro přihlášení identifikační číslo této karty.
Pokud nemáte v rámci přístupu jinou aktivní kartu nebo kartu, od jejíž deaktivace dosud neuplynulo 13 měsíců, váš účet byl deaktivován a není možné se do něho přihlásit. Kontaktujte nás na Oddělení péče o zákazníky +420 495 800 665.